BUCURESTI | Scris de Alina Oprea | astăzi, 13:42
Retailerul Flanco anunţă că finalizează reamenajarea a nouă dintre magazinele sale, a căror suprafaţă totală, de 8.000 mp, reprezintă aproximativ 15% din întreaga reţea. Investiţia s-a ridicat la o valoare de aproximativ 7 milioane lei.
”Flanco se apropie de finalizarea unui proces amplu de reamenajare a nouă dintre magazinele sale, a căror suprafaţă totală, de 8.000 mp, reprezintă aproximativ 15% din întreaga reţea. Investiţia s-a ridicat la o valoare de aproximativ 7 milioane lei”, anunţă compania.
Retailerul a demarat procesul în toamna anului trecut, cu magazinul Flanco Afi Cotroceni din Bucureşti, urmat de alte puncte de vânzare principale din capitală – Flanco Orhideea, Flanco Drumul Taberei, Flanco Cora Lujerului, Flanco Sun Plaza – dar şi din alte oraşe din ţară – Flanco Constanţa Vivo, Flanco Arena Mall din Bacău, Flanco Shopping City din Galaţi, Flanco Brad din Piteşti.
Proiectul de reamenajare se va încheia la finalul lunii aprilie.
“Principalul obiectiv de la care am pornit a fost acela de a armoniza spaţiile de vânzare alocate fiecărei familii de produse, cu cererea clientului. Fiecare locaţie este diferită – avem magazine în care clienţii vin preponderent pentru produse de necesitate, precum electrocasnicele mari – şi locaţii în care clienţii vin pentru gadgeturi, produse de lifestyle şi aspiraţionale”, spune Ionut Cîrstea, retail manager Flanco.
Pe lângă modificările aduse în modul de amplasare a categoriilor de produse, magazinele au beneficiat şi de alte modernizări, precum: implementarea etichetelor electronice, culoare mai largi, înlocuirea mobilierului.
“În faza de planificare a proiectului, am ales magazine cu trafic ridicat, cu un potenţial important de vânzare, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Încă de la finalul anului trecut am observat o creştere a vânzărilor în magazinele astfel reamenajate, fără a fi corelată, în mod obligatoriu, cu o creştere a traficului”, spune Ionuţ Cîrstea.
Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania deţine o reţea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 112 oraşe ale României.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.